Ok, du har måske lagt mærke til, at jeg er en total fortaler for bbhugme. Jeg er ikke engang ambassadør. Jeg kan bare virkelig godt lide dens anvendelighed. Gennem hele graviditeten. 

Og nu skal du høre hvorfor! 

Den forbedrede min søvn allerede på 3. dag

Jeg sov ELENDIG i graviditeten! Mit største problem var, at jeg slet ikke kunne finde en stilling, jeg syntes, jeg lå særlig godt i. I hvert fald ikke længere end et kvarter. Og så er man allerede der, udfordret. Når man så først har fundet den rigtige stilling, skal man tisse. 

Jeg brugte bbhugme til at ligge på maven det første stykke tid. Jeg brugte en ekstra hovedpude, da jeg ellers faldt for langt ned med hovedet. Det var først de sidste par uger, at maven var for stor til at ligge behageligt på maven, at jeg vendte mig om på siden. Der placerede jeg den mellem benene og fik dermed aflastet mit bækken. Min mand og jeg sloges lidt om den i starten, indtil vi blev nødt til at købe en mere!

Så nu sover vi med en hver! 

 

Jeg kunne endelig sidde ned i en behagelig stilling på sofaen

Jeg døjede med min iskias nerve i slutningen af min graviditet. Det var ligesom at den begyndte at stråle, hvis jeg sad lige på numsen i sofaen i længere tid af gangen. Jeg begyndte så at have min BBhugme bag ryggen og under benene, som en U form. Og lige pludselig kunne min krop meget bedre håndtere alle graviditetsgener! 

Jeg kunne træne mit bækken med Bbhugme som redskab

Det var næsten der, jeg brugte pølsen mest effektivt. For mig har det altid været vigtigt at sørge for at være i topform under min graviditet. Så jeg har sørget for at lave mine bækken– og kerneøvelser helt fra start. Jeg brugte min BBhugme for at få korrekt støtte under alle øvelserne.

Læs også: 5 gode øvelser med din bbhugme